THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 14, 2011

BiLa aKu bErBiCaRa tEnTanG CiNtA

Cinta…
Terlalu suci untuk aku gambarkan,
Terlalu payah untuk aku ceritakan,
Tapi terlalu mudah untuk kecewa kerana cinta….
Cinta….
Hanya yang mengerti tentang cinta sahaja,
Dengan ikhlas menghargai sebuah cinta…
Cinta..
andai aku kecewa kerana cinta,  
aku pasti aku juga akan gembira kerana cinta…
kerna cinta aku lahir di dunia..
dan kerana cinta juga aku akan kembali kepadaNYA…
cinta….
terlalu payah bagiku untuk menemui dirimu..
berkali ku jatuh dan bagun…
kecewa dan putus asa kerana engkau wahai cinta…
cinta…
andai suatu hari aku jatuh cinta,
aku berharap cintaku hanya kepada seseorang betul menghargai diriku…...
yang akan membawa ku ke SYURGA…
Cinta..
Andai ada lelaki yang mencintai ku…
Berikan aku petunjuk supaya aku tahu…
Dia adalah jodohku..supaya aku tidak mencari lagi…
Cinta…
Ingin ku bina cinta dengan penuh kasih sayang,
Xingin sekali aku khianati cintanya lagi…
Izinkan aku kekal dan bahgia bersamanya..
Hingga ke akhir nafasku…..





0 comments: