THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, February 13, 2011

Pangilan hangit @ silap call??

Arinie rasa nak gelak guling2…hahah.. sgt lawak apa yg jadi today.. ceritanya bermula begini……….
Sedang leka aku memasak SPAGGETI tetiba aku dikejutkan dengan 1 panggilan talipon oleh org yg xdikenal… maka, dengan perasaan ragu, aku pon menjawab penggilan tersebut..

Lelaki: salam, awak munirah ker???

Aku:ye saya munirah n awak nak cakap dengan siapa??

Lelaki: saya nak bercakap dengan munirah..

Aku:owh..saya munirah. Ada pa ye?? ( curius)

Lelaki: saya BROTHER LOVE dari XFRESH FM..

Aku: ha?? SAPA NIE??xkenal la….. awak siapa??( tangan masih dok mengacau kuah spaggeti)hihih

Lelaki: awak pernah dengar radio XFRESH FM x???

Aku: pernah…tapi masa kat umah la.. kat u xdengar sbb xde radio.(aku menjawab dengan slumber)

Lelaki: macam nie..boyfrens awak ada nak sampaikan dedikasi untuk awak… so die suruh saya sampai kan..

Aku: eh???bila pulak aku ada boyfrens..cam na lak leh call..hahah… (gelak kecil sbb masih blur, dalam masa yg sama dok cari garam n tepung..hihih

Lelaki: oo..bukan boyfrens awak la..kalu macam 2.. mesti die nie peminat awak nie. Nama die khairuddin. Awak xkenal ker???

Aku:HA???? Xpernah dengar pon nama die… awak silap org kot nie.. biar btol..(dalam hati dok pasan dah..)

Lelaki : ooo..my b awak xkenal sbb die peminat awak kot. Tapi papa pon panggilan suara anda sedang dirakam, so awak ada apa2 ucapan ke untuk pendengar XFRESH FMdiluar sana??

Aku: ( still blur..hihih) ok2…selamat makan semua, sbb saya tgah masak spaggeti nie, hihih…

Lelaki: 2 je ke?ada papa lg ker??

Aku: xde2..yg 2 je la..hihih

Lelaki:ok2… terima kasih.

Aku: same2 ( dan terus letak tipon dalakm keadaan yg masih xpaham)..hihih

2la cter yang jadi ptg tadi masa aku tgah masak untuk mkn tengah hari. Terkejut aku ooo.. sapa laky g mnat kat aku 2. Papa pon aku xnak la pasan sgt, takot ada yg nak pekena je.hihih. papa pon mmg terbaik la..: )
Mmg suspen btol la, terbaik la..kah2.. ok2..tomorrow nak g ke penang, ada keje, see u agan.. miss u all. Muah2.. 
P/s tdo jgn lupa bca doa sbb takot mimpi kene kejar ZOMBI macam aku..kah2..  salam

0 comments: