THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, February 9, 2011

1 permulaan


ASSALAMUALAIKUM W.H.B ……

Akhirnya setelah beberapa lama saya berfikir untuk wat my own blog akhirnya hari ini saya telah Berjaya wat blog. Mulanya xnak buat sbb takot bz n xsempt nak meng update kan my blog, tp akhirnya setelah lama berfikir, xpelah.. ok jugak kalu wat blog nie kan sbb dpt kongsi idea dgn kawan2 n korang boleh la tau serba sedikit pasal saya
 .
                       Nama diberi MUNIRAH MOHAMED 모하메드





Hiih…that’s my name munirah yang bermaksud YANG BERCAHAYA..   mesti korang tertnya2 why letak nama MIZZ SCLERA kan?? Hihi…korang akan tahu bila dah selalu ikot perkembangan my blog… dari mata turun kehati..GTU~~~

4 ur information.. im taking DIPLOMA NURSING .. DI USM kubang kerian Kelantan.. jauh bebenor la dari umah saya..kat na umah saya??? Asalnya penang tp lahir kat negeri Sembilan.. 

Saya nie seorang yang simple but sgt SENSITIF..00..mudah terasa sebenrnya saya, tp kalo saya terasa dgn sapa2 pon saya akan diam je..tp muker saya mmg xleh nak sembunyikan. Kawan saya ckp kalo saya marah mmg nampak sgt mukar saya marah..hihihi..

Apa lg ek pasal saya..hihi… kalo tgok cter HANTU..HOHO…saya lah manusia yg sgt suker menjerit, n kalo jerit biasa je xperla..nie x..kalo saya jerit mmg kuat gler la… mau terkejut org.. yg lawaknya… kalo saya jerit tgok cter anto…kawan saya mesti akan jerit selepas sya jerit. Tp yg lawaknya…die jerit bukan sbb takot..tp sbb dengar saya jerit..hahah.. funny!!! ~~ guling2 aku gelak..hihihi

Tapi apa yg best about me adalah SAYA SUKER MASAK!!!!! Hihihi…
Mcam2 benda saya dah masak n saya masak just guna periuk nasi yg berjenama PENASONIC..mmg periuk 2 tagan sampai sekarang.dah nak masuk 2 tahun sy pakai. Bukan saya nasi, bubur, tomyam,bihun sup, sup cendawan je.tapi baru2 nie saya buat pudding roti kukus guna periuk nasi2..hihihi…

Nanti kalo ada masa…akan saya bg la korang tgok la periuk nasi kesayangan saya nie..hihhi yg dah bnyak sgt berbakti dalam hdup saya..wakakak… krna die saya sentiasa Kenyang.. ooo.. tp rahsia la jgn gtau org… nanti takot kene rampas.. cian saya.. 
Ok la…membebel je keja kan… papa pon tq to my roommates yg bg idea n cdgn sal my blog..hihihi.. bye2.muah!!

0 comments: